Första tävlingen :)

Vi hoppade en LC här på klubben när det ändå var tävlingar och det gick superbra! :D
På framhoppningen var jag lite irriterad eftersom dom flesta stod i vägen och jag är så pass ovan attt svänga Linus så det blev lite dumt, men han hoppade super :D
Men när jag väl kom in på banan kom nervositeten och det blev inte såå bra dom tre första hindrerna, han travade till och med till ett hinder, sen skrek mamma, ta det lugnt och rid, och då gjorde jag de, så då gick det grymt mycket bättre :) Kom till omhoppning och fick lite halvt panik när jag inte kan svänga så bra, så red stora vägar och försökte rida så bra som möjligt, låg 2a när jag gick ut, sen kom det in två tjejer till och tog första platsen och en som hamnade på delade andra plats, och så är det bara 3 placerade, så det blev ju bara 1 och 2, och självklart så kommer vi då precis utanför placering, lite surt men jag är supernöjd med tanken på att vi fick hem honom i tisdags och att jag bara har ridit honom i ungefär en vecka :D





älskade häst, fan va grymma vi kommer bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0