Året som gått..

Januari 2010


haha sött ^^

Februari



Mars



April



Maj


fick mitt AM-kort oxå (a)


Juni


ÖREGRUND! ♥

Juli



tyckte att jag var stencool, låg ute på studsmattan 24/7 och solade.

Augusti



Öregrund igen, och hämtade LINUS ♥

September



Oktober



November





December


fick min systemkamera i julklapp (a)

allt som allt ett ganska bra år, även om det hände otroligt mkt dåliga saker också.

Secrets



"Tell me what you want to hear
Something that'll like those ears
Sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect line
Don't care if critics never jump in line
I'm Gonna give all my secrets away
"

bra där (y)

duktigt patricia!
hittade en massa kommentarer som jag aldrig läst när jag kollade igenom alla inlägg, haha som sagt, duktigt.



Besök          Gratis-Fashion.se

Narnia, prins Caspian och skeppet Gryningen

Yes, nyss kommit hem från denna bion.
Superbra var den och ett stort plus att man faktiskt märkte att det var 3D!
Slutet var sorgligt och det var knappt man kunde hålla tillbaka tårarna, så himla bra!
Den borde ni se! :)



Besök         Gratis-Fashion.se

julklappar


här är allt, bok "Här ligger jag och blöder" haha..
parfym "go girl"
kameraväska+minneskort 4 GB
SYSTEMKAAAAMERA! NIKON D90+18-105mm objektiv ♥
vågtång
klocka
rosa armband och ett svart med texten "live your dream" på :)


kameran kommer användas flitigt !
(klockan jag fick har jag på mig och vågtången är redan testad)


Miley Cyrus



Miley har så grymt fint hår, ge mig?!


älsklingsponny gud vad jag saknar dig.
är så stolt över hur fin han blev efter allt det som hände när vi hade honom, b la ögonskadan när vi trodde att han skulle bli blind, därav flughuvan, han behövde den efter när det lyste mycket, vi gick igenom så otroligt mycket.




thihi



bara för att jag äntligen har hittat något att glädjas åt ♥



Besök       Gratis-Fashion.se

RSS 2.0