Provridning

Munsboro Sniper, 9 år, maxad C-ponny





Jättetrevlig ponny, lite väl pigg i början innan jag kom igång men sen gick det riktigt bra, hoppade allt jag styrde mot, och bara helt underbar, som sagt lite piggare än jag är van vid men det är ju det jag vill ha :)



Munsboro Skyline "Linus"
, 8 år, D-ponny






fick även till en liten film med linus :)

Den här ponnyn var lite lugnare, och väldigt lik Gertie, mysig i dressyren men behövde väldigt mkt ytterskänkel när jag red på hindrerna, något som jag är väldigt dålig på, hoppade väldigt stort och kom ganska mkt i obalans efter hindrerna, men det kan ju oxå vara för att vi inte är vana vid varandra, kan nog bli riktigt fin men väldigt välriden redan nu :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

min finaste sniper <3

2011-03-11 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0