Louise träning!

Precis kommit hem efter att ha varit i mora och tränat för Louise Haaga, det var riktigt drygt och precis rätt träning för mig och Linus, det behövdes verkligen, men på slutet var vi så trötta att vi knappt kunde hoppa över ett hinder, och då är det illa.. haha ;-)

Det lossnade iallafall mycket vi har tränat på sista tiden och det känns superbra! Brukar alltid göra det på Louise träningarna, även om det är sjukt drygt.

Imorgon är det också träning och då har mamma lovat att hon ska filma mig med systemkameran, så vi får väl se om det blir så!


Första gången vi blev placerade :')
och det efter att jag haft honom i 2 månader, sjukt nöjd jag är med min bästa ponny, älskade häst!

Kommentarer
Postat av: Emilia Norin

Det såg jätte bra ut ;)

Vad liten han såg ut att va ^o)

2011-04-02 @ 19:15:13
URL: http://emilialilly.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Jättefin häst! :D

2011-04-03 @ 20:16:40
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0