Saker du inte visste om mig?

1. Jag har skrattgropar, men bara när jag ler på ett speciellt sätt och det är mer på en sida.

2. Jag fick fräknar när jag brände upp hela näsan i Thailand 2009 :)

3. Jag har riktigt riktigt dåligt temperament, och blir lätt avundsjuk för minsta lilla.

4. Jag har komplex för och känner mig obekväm med mina öron och har inte ofta håret uppsatt.

5. Jag är avundsjuk på min mammas och min lillebrors isblåa ögon.


6. Jag har blodådror som det har blivit en knut på och därför syns som en röd prick i ansiktet, en på näsan och en under ögat.

7. Jag har väldigt mycket födelsemärken, det största är 4x3 cm och sitter på högra överarmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0