Vad tycker ni om fejk grejer?


Själv tycker jag att Horze stövlarna är skitfula! Kommer ihåg att jag och Inez satt och kollade i Horze tidningen, såg dessa och asgarvade! (Vi har både tretorn stövlar) Prisskillnaden är inte heller stor (fast ändå en tusenlapp?) och då skulle jag hellre spara lite till och köpa ett par tretorn, fast nu har jag ju sånna redan, haha.. Aldrig sett några horze ridstövlar i verkligheten dock.

GPA är ju väldigt snygga, men jäkligt dyra och då är ju Jacson ett bra alternativ. Annars tycker jag att Lamicell master är riktigt snygg!


Vad tycker ni om kopior?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

okej:)

räcker det med att det hänger ner saker vid ögorna eller ska det vara en huva? :p

2011-04-29 @ 23:41:35
URL: http://aleexandrab.blogg.se/
Postat av: inez

hahahaha ja kommer ihåg de!!!!!

2011-05-01 @ 21:49:30
URL: http://dalaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0