no picture

Linus var stel, pigg och ville inte alls idag, så fick kämpa som en galning för att få honom dit jag ville, men tillslut så!
Använde mig av 8 volter, serpentiner och övergångar. När han tillslut gick bra i traven och inte bara drog, så skulle jag testa galopp också. Då blev han halvgalen och jag fick knappt stopp på honom, så då var det övergångar som gällde tills han lugnade ner sig! Det var lite lagom jobbigt så tillslut drog han ner tempot en aning och slappnade av.
Så går det när han får vila 2 dagar! knas ponny, fast han behövde ju de två dagarna så det får jag helt enkelt acceptera :)

no picture

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du



hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

2011-06-27 @ 22:46:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: IDA

Tack för att du sa det, såg det på tdb efteråt, haha! :)

2011-07-05 @ 23:20:03
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0