klassresa

har ju som sagt tillbringat torsdag och fredag i stockholm med min klass! Det var jättekul och inser nu hur mycket jag kommer sakna våran klass :)


På torsdagen var vi på gröna lund och det var verkligen skitkul! mådde riktigt illa på slutet men det gick över när vi kom tillbaka till vandrarhemmet som tur var :) och jag åkte fritt fall! gud så stolt jag är över mig själv, men magen mådde inte så himla bra efter det ;) på slutet sprang vi fram och tillbaka och åkte kvasten eftersom det inte var någon kö och så var det en snygg kille som jobbade där också (a) haha

På fredagen sprang vi fram och tillbaka på drottninggatan och letade saker! Hittade dock bara en tröja, en liten väska, bikini och ear cuffs, inget önödigt ;)

Har tagit massvis med bilder men har inte orkat ladda in dem än, så ni får nöja er med en bild på mig och Jessica som Elin Nilsson tagit! :)

Kommentarer
Postat av: nikkan

sv; jaa verkligen! :) och du och linus gör bra stora framsteg ni måste ja säga!! :)

2011-05-30 @ 07:44:38
URL: http://jagochschumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0