Tävling

Tävlingen idag gick helt ok :-)
Fick en dålig runda i 1 m, jag var osäker och verkligen inte i rätt sinnestämning!
På framridningen och framhoppningen kändes det som att hälften av alla som var där var nybörjare och var ivägen precis hela tiden, så jag blev rätt irriterad...
Fick med oss 2 rivningar och en vägran + ett tidsfel.
Dessutom var det första hopptävlingen inomhus efter en massa utetävlingar, så det var klart att det kändes lite konstigt, både för mig och för honom :)
När jag sen skulle rida fram till 1,10 m kommer Elsa och Viktor! Gissa hur glad jag blev, så Elsa hjälpte mig att hoppa fram, vilket var en riktig tur, fick verkligen en bra känsla i magen.
Efter det fick jag en superrunda! Förutom att jag backade honom alldeles för mycket till 2an så han rev det, annars var vi felfria :) låg placerad tills sista ekipaget gick in och satte första (!) nollan i klassen, så vi kom 5a av 4a placerade, så lite surt, men jag var så glad över att rundan kändes så bra, så det räckte!

får bli en hoppis bild från 1,10 m i Fagersta, eftersom jag inte har några från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0