Borlänge för mental träning

Efter skolan idag, kommer jag och mamma att åka direkt till borlänge för en föreläsning om mental träning med Johan Fyrberg, detta blir tredje gången för honom så det blir intressant att se om han kommer med något nytt ;-) Men det tror jag absolut, han är superbra och jag har lärt mig jättemycket av bara två gånger!
Jag tycker att det är jätteviktigt med mental träning, det är en stor pusselbit till att bli en bra ryttare! Lika stor som fysisk träning :)
Som ni säkert förstår hinner jag nog förmodligen inte med någon uppdatering om jag nu inte uppdaterar i skolan, vi får helt enkelt se ;-)


Blev du nyfiken och vill veta lite mer om honom? Klicka på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå vi hade ju honom 3 ggr förra året :)

2011-09-26 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0