Bra dag!

Åkte till Falun kl 11 imorse, och Annica red en stund, jag kan säga att jag dog,
MIN PONNY GICK SÅ FANTASTISK FINT, JAG BÖRJADE NÄSTAN GRÅTA!
Sen red jag, vilket kändes väldigt ovant efter nästan 2 veckor nere på marken, men det gick superbra!
Han var verkligen fantastisk fin och jag kom på mig själv med att jag log hela tiden.
Jag fick några saker som jag måste jobba på och några saker som vi måste jobba på :)
När vi kom hem till vårat stall och hade lastat ur Linus, så åkte vi till Älvdalen och hämtade en liten shettis, Kasper heter den :D en liten fux på 95 cm, hur söt som helst, imorgon tar jag kort på honom ;-)

har lite bildbrist, så ni får stå ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0