Hoppträning

Var och hopptränade idag, Linus gick superbra och det har nog aldrig kännts så bra förr!
Så det känns lovande inför helgen :)
Nu är jag hemma, hjälpt mamma med maten och ja, har jag hunnit nått mer? NEJ.
Klockan är snart tjugo över 9 och jag har inte ätit än, dessutom har jag en samhällskunskap läxa tills imorgon!
Jippi, plötsligt blev mitt humör ännu bättre!
Som tur är har vi bara två riktiga lektioner imorgon, så det får gå :)
Jag kan göra läxan i skolan imorgon också, behöver verkligen sova... och så måste jag duscha också.


Vacker mobilbild på Linusen!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Det är så härligt när det ligger ner i boxen. Låg alltid i minst en timme och gosade med min ponny jag hade! Saknar det sjukt mycket :/

2011-09-30 @ 08:25:15
URL: http://www.karoliiineo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0