bara för att min häst är så sjukt snygg !


Färga håret? ..

Funderar allvarligt på att färga håret ljusare,



mer åt det här hållet som egentligen är min riktiga hårfärg :) elr ja nästan, lite solblekt var det nog där ;-)
man ser ju så blek ut i mörkt hår, även om jag själv tycker att det passar mig :-)



elr riktigt mörkt igen,
har ju någon jäkla blandning just nu, jättelång utväxt och typ röda slingor (?!) gillar det inte alls..

HJÄLP mig ? :-D

_ _ _ _ ♥

mahahaha

så seriös jag är!
imorn ska vi till st mikael skolan och kolla in några program, rätt spännande faktiskt ;-D




blekheten gillar vi (y)

.. inte alls, vill åka utomlands NU!

jag som rör till allting jämt

Besök    Gratis-Fashion.se



jag rör verkligen till allting jämt, kan inte tänka på allt och alla jämt, det går inte.

skriv gärna en kommentar om hur bloggdesignen ser ut i din webbläsare/dator! :-)

måndag..

Ja, just nu sitter jag och väntar på att en tröja ska bli torr i torktumlaren,
sen ska jag åka till orsa, Linus står ju på klubben nu eftersom min farfar har slaktlada i vårat stall (dvs. hänger upp älgarna där :s) så då fick Linus stå på klubben :-)

Slutade 11.50 idag, har ingen aning varför men vi har iaf fått hemuppgifter, men men ;-)



Tävling Sveden/Falun

LC (90 cm)
fick ett pet på ett hinder i grunden, han kändes jättebra men lite okoncentrerad,
hade bäst tid av 4a felarna, det ni! :-)


LB (1 m)
Nu kändes han ännu bättre! Han hoppade super på framhoppningen och var som en tiger på banan! Han hoppade alla hinder superbra, och vi nollade och kom 5a! :-D


Älskade häst ♥




Kolla foten :s


lite fler bilder från Falun, älskade ponny ♥

RSS 2.0