glad cheey

När vi kom upp till stallet idag sprang Linus runt och bockade? haha jajamensan,
jag och mamma började skratta, knasponny, man märker då verkligen när dom är ok :)
Nu är han inte svullen längs kotan alls längre och går helt rent i alla gångarter! Gud så skönt!
Nu ska han iaf få vila veckan ut för att bli helt okej och sen tänkte jag rida igång honom lite lugnt :)

På söndag ska jag och mamma iallafall iväg för att vara hejaklack åt div 1 laget, jag skulle ju ha varit med, men det kändes lite dumt nu när han har varit halt, så vi fick avanmäla i början av veckan..
men vi har fått våra jackor! Skitsnygga och nu är det väl huvorna och schabraken vi väntar på, allt i mörkblått! Himla snyggt alltså :)


tror att det var LA derby 2009, då vi kom tvåa ;) minns inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0