Halt ponny

Vet inte vad jag ska skriva? En halt ponny betyder ingen ridning och inget liv! Gud vad mycket tid man har när man inte har en häst att rida, och vafan gör alla som inte gör något på dagarna? förstår inte!
Sånna här gånger önskar jag att jag hade haft en häst till..


Sover så jäkla dåligt för att jag tänker på min stackars häst,

men idag var jag iallafall ute och sprang ca 4 km, kändes faktiskt okej, har inte alls lika ont i axlarna som förr längre! och det känns så otroligt bra! Var även upp en sväng till Linus och pysslade, annars blir han så grinig så om man inte är där och gosar med honom, gulleplutt!


då fick det bli en bild från i vintras då, det var ju snö imorse, fick världens chock..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: eller hur, kan aldrig få nog av henne :O

2011-05-04 @ 21:17:46
URL: http://hannahvjansson.blogg.se/
Postat av: erica

va har hänt med linus?:o :(

2011-05-05 @ 15:40:06
URL: http://ericamikaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0