Super!

Linus gick igenom besiktningen och jag åker dit på söndag, stannar där tills på tisdag :D
Samtidigt som det känns jävligt kul är det ju också det värsta jag har varit med om, jag menar Gertie, min bästa vän i hela världen, men jag blir glad av när jag tänker på hur bra Natalie och Gertie faktiskt kommer passa tillsammans, men tårarna rinner förstås över att jag ska få lov att lämna honom, jag älskar honom och självklart kommer han inte bli utan mig, kommer såklart försöka åka ner till avesta och kolla till honom, vilket nog inte ska bli så svårt! ;D
Jag fick reda på en rolig sak häromdan också, Marina kommer ner och tävlar i Orsa med Mojje och Saga, Mojje är alltså min gamla ponny och Saga en ponny som stått på klubben, gissa vad jag har saknat honom, min busiga lilla svarta Mojje.


Munsboro Skyline             Gertie's Gamble    

Den 5 Augusti skulle jag ha haft Gertie i 2 och ½ år, men tyvärr blir det inte så länge..

Tusseläger 2010












haha en hov i marken resten i luften ;d


Tusseläger

Nu ska jag äntligen börja packa till Tusselägret som börjar imorgon! :D
Gertie får hänga med på det, och Linus ska besiktas imorgon, *håller tummarna*


Gerties Gamble, jag älskar dig ♥

Munsboro Skyline

Vi bestämde igår kväll att åka till Vittinge idag och prova Sniper och Linus igen, denna gång provade jag Linus först och jag blev kär, han gick så mycket bättre nu än förra gången och om allt går som det ska blir han min inom kort :D

Munsboro Skyline ♥

Filmer när Erika rider Linus, (filmer på oss kommer längre ner)







Jag rider Linus





Lyssna :)


Små shopping

Åkte in till stan imorse, skulle ha en ny bikini men det blev lite mer än så ;)


Bikini från JC, 99 kr/del
Plånbok Åhlens, 199 kr
Pärlarmband Ur & Penn, 25(?) kr
Örhängen Ur & Penn, 20 kr

"True Blood" serien, 1, 2 och 3 + De dödas bok
+
ett par gladiator sandaler för 299 kr :)

jag fick ju stipendium på skolavslutning på 450 kr på Bokia så jag använde det, asmysigt att ligga ute i en solstol och slappa med en bra bok.

RSS 2.0