Bästa häst



Min ponny är underbar och bäst i världen!

I just wanna know if you feel i too




Jättefint väder idag, men självklart fick man lov att vara inne,
var så att jag, bror och mamma sålde massa saker på loppis, men det var det värt, tjänade 500 kr!


Lillebror fick ju lov att göra slut på pengarna direkt så vi åkte till maxi så han fick köpa sitt älskade lego haha :)

tänkte tillägga att jag börjar lära mig min kamera nu, blir så fina kort ju :D

Jag som trodde att det skulle bli bra ändå


CooLing


ja vem sa att man måste vara normal?

Nu drar jag till stallet!
ciiaao

dusch

nu blir det dusch sen mat och sooova? har verkligen inte sovit bra i helgen,
kan finnas en anledning till det men aja.



Jag tyckte den här bilden blev bäst,
Vilken bild tycker ni blev bäst i förra inlägget?

resultatet..









nu ska jag plugga, och nej humöret är verkligen inte på topp, tur att mamma kommer hem ikväll.

tråkigt, jaa..

nu ska jag sätta mig och leka lite med kameran, får se vad det blir utav det ;)

det här sög ju


ja, som rubriken, det här sög ju

Never thought that I'd say
wish I didn't love you ever
Since the first date when
you got close, my heart
Would just stop
thought me and you together
would end up on top,
you changed me for better for worse
I know I was caught up but always put you first
I never once thought you would be triflin
but I was blinded.

it wasn't meant to be




.



Dag 07 - Min bästa vän

Min bästa vän är Linus, han gör allt för mig och jag gör allt för honom, han är helt enkelt perfekt och jag hade inte kunnat önska mig en annan häst, för det finns ingen annan jag vill ha.
Vi är inte alltid jätteglada på varandra, men när vi är glada så finns det inget bättre än det.



Har även några riktigt goda vänner, men just nu känns det som att de har glömt bort mig? eller är det jag som har glömt bort dom?







Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag

Besök              Gratis-Fashion.se

Byta stjärntecken?

Har ni sett artikeln om att jordklotet ska ha flytta sig och gett oss andra sjärntecken?


men när sedan den här artikeln kommer upp vet jag inte vad man ska tro?



HUR TROR DU ATT DET ÄR?

John Whitaker schabrak

Får bara lov att lägga ut en bild på mitt nya tävlings schabrak och luva som mamma köpte till mig på Globen Horseshow i november, hihi.




lovelovelove

till våren/sommaren ska jag även försöka få tag på en snygg röd kavaj eller en röd skjorta :)

Svar på kommentar


Ja det är sömmar, både längsmed kanten på både nosgrimman och pannbandet och på mitten också :)


Tränset är alltså ett vanligt globus träns, men eftersom "dekorsömmen" är vit, så ser det väldigt skitigt ut efter ett tag, haft mitt i mer än 3 år, så det har hunnit samla på sig smuts ;) Men annars är tränset väldigt mjukt och lätt att knäppa osv.



sånt träns är det, fast svart då :)

Dag 06 - Min dag

Min dag har varit rätt värdelös, men har inte gått runt i skolan och varit hungrig iaf, det är ett + :)
Men mest värdelös är den för att jag är sur på en viss person och att jag inte ens har varit i stallet, ska dit snart som tur är, behöver en liten ridtur med linus, då blir jag alltid på bra humör.


min familj gör mycket för att göra mig glad, t ex den här lappen, mamma skrev den, haha..

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag

Besök             Gratis-Fashion.se

Never say never



och spela roll om Justin Bieber låter som en tjej? Låten är ändå bra.

Lika eller inte?

från vänster, Linsay Lohan och Miley Cyrus


Är det bara jag som tycker att Miley och Lindsay var lika när dom var i samma ålder ? :)

Vad tycker ni?

Dag 05 - Vad är kärlek?

Det var svårt, kärlek är olika för alla människor.


Men det jag älskar mest av allt är hästarna, dom är mitt liv.

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag

Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag

Besök            Gratis-Fashion.se

Sometimes..



sometimes it don't enough whatever you do.

Salt



CIA-officeren Evelyn Salt har svurit en ed om trofast tjänstgöring och att kämpa för sitt land. När hon anklagas för att vara en rysk spion tvingas hon fly för att rentvå sig själv och sitt namn och visa att hon är en sann patriot.


Filmen kändes väldigt orealistik, Angelina hoppar t ex från en bro ner på en lastbil, därifrån på några andra lastbilar osv. och från en helicopter ner i en sjö med snö/is. Men annars tyckte jag att filmen var riktigt bra, slutet var inte riktigt som man tänkt sig, men filmen var liksom lockande, man ville fortsätta se och man ville veta vad som skulle hända.

Ni borde se den :)

I'm too proud to be with you.



hmmm, bara för att killarna i min klass har startat en blogg och jag inte får vara med :(
http://bloggebby.blogg.se

b-l-o-g-g-a

Fick för mig att jag skulle blogga så nu sitter jag här.
Var och gymmade sent igår kväll och hur skönt var det inte att komma hem, gå och lägga sig och somna på en gång?! Brutalt mysigt, hihi.

Tog sovmorgon idag för jag trodde att vi hade det, så kommer man till skolan och får veta att schemat har ändrats, ahh great.



Besök            Gratis-Fashion.se

Dag 04 - Det här åt jag idag

Haha så intressant men aja...
Frukost: youghurt, flingor och oboy!
Lunch: fisk äcklig bläää?
blev en macka och en brownie när jag kom hem :)
Middag: haha inte ätit än men ska iallafall få spagetti och köttfärsås, eller tja min mammas egna köttfärsås, lite speciell är den men supergod!



Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag

Besök           Gratis-Fashion.se

SnöstoRm?

Ja nått i den stilen, tog lite bilder idag när vi släppte ihop Linus med en annan häst i stallet, dom verkade trivas super och sprang runt och busade :)






Utomlands tack!

Sitter och kollar igenom massor med bilder, asså jag vill verkligen utomlands nu,
förhoppningsvis åker vi till kroatien eller någonstans i sommar men att vänta till i sommar?
nej jag vill inte, jag vill åka nu!
eller åtminstone ha nått bestäm så jag kan längta redan nu!

Thailand 2009



Danmark 2008

Fyrverkerier!

Tyckte den här bilden blev så jäkla cool !

2011

aaah, damn det går inte att ladda upp bilder?! nån mer som har problem? :(

RSS 2.0