Helt vanlig tisdag

bussen ville inte åka till skolan så fick ta rättvik/falun bussen som gick 5 minuter innan vi började, sen blev det hemkunskap och smulpaj, självklart hann den inte vara inne i ugnen så länge som den skulle så den var inte goood...
Sen teknik, som vi skulle bygga torn av papper på, man fick tejpa fast tornet i golvet men inte i taket, det tornet som vann skulle va så stabilt det gick och så högt som möjligt, så jag kom på världens smartaste idé!


det här var iaf jespers, elins och antons torn, haha


det här var då saras och jessicas torn, dom kom tvåa ;d


och här var vårat torn, och inga elaka kommentarer för det var faktiskt det som stod upp längst.. haha xd

Så viii vann :D och det var mest min förtjänst (a) haha, men jag kom på att man kunde rulla ihop alla 20 papper vi fick använda ;d så det var jag stolt över, haha :D



det kom en ny ponny till stallet i söndags också, en liten 6årig C-ponny som är skadad som ska va som sällskap åt damp Remmen då :) Grymt söt ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0