dressyrträning

Red dressyr på min kära Linus för min tränare Annica Norén idag!
Annica red Linus lite i början för att hjälpa mig att få honom ordentligt på bakbenen, speciellt i galoppen
och efter det gick han så himla bra. Fick verkligen kämpa för att få honom där jag ville ha honom men det gick!
Fick honom verkligen att trampa under sig och gå i en fin form,
snart blir det nog debut på en dressyrtävling eller vad säger ni? ;)


Vi jobbar ju såklart fortfarande på massa saker, men att få Linus som han är nu hade aldrig gått utan världens bästa tränare!

Känner mig så himla peppad för framtiden, för "debuten" i LA nu på söndag, tusselägret i sommar och så ska det bli så himla kul att träna för Lotta Schultz i sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0