underbar häst

Linus var verkligen super fin idag!
Började med att skritta 15 min, sen travjobbade jag honom i 15 min, men eftersom Linus lätt får "kamelstil" om man låter honom gå lång och låg, fick han gå i ganska kort form. Red serpentiner och övergångar mellan trav och skritt/halt, han gick jättefint, lyssnade och travade på bra. Jag började med galoppfattningar, men han gick så himla fint så då försökte jag få honom att inte bli stark och dra iväg, dvs mycket halvhalter och volter, efter bara en liten stund gick han i riktigt fin form utan att bråka och dra iväg, så stolt jag är :')

Tyvärr är ju då mamma och pappa i Frankrike och hade ingen hemma som kunde fota, så blev inga kort, annars hade det varit en perfekt dag!


Han ser inte alls lik sig ut, tycker ni det?
framför allt ser det ut som att han har växt, haha :)
och sen har manen bytt sida? fattar inte hur det gick till..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Manen kan byta sida när hästen musklar om sig.

2011-06-16 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0