Tävling!



Duktig Linus!
Gick superbra idag, felfri i LCn som då var en clear round, och han var lika fjantig som han brukar med rosetten så slutade med att jag fick ta den i handen.
I LBn gick han klockrent! hoppade dock lite stort ibland, men det är ju bättre än att han river ;) däremot snubblade han i en sväng till ett hinder, kom i obalans och jag hann inte räta upp honom igen innan hindret så han rev, riktigt synd för han hoppade så himla klockrent annars, tror aldrig det har känts så enkelt!


Tydligen så har jag fått nya tretorn stövlar nu, men dom skickade dom i fredags?! så hann ju inte få dom till tävlingen :(

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag sova! sjukt trött, natti..

Kommentarer
Postat av: is

saknar dig soul sister :(

2011-03-13 @ 20:55:10
URL: http://istenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0