På dåligt humör? check

Jag har varit sur och grinig hela helgen, har ont i huvudet och i kroppen och allt! Förmodligen är det för att jag inte ridit ordentligt på en vecka, blir alltid lite low då.
Sen är det fortfarande så att Lucky inte har några broddar, och Linus som vilar har det. Det är kul att vi inte får i brodd ens i trakterna för att Lucky har småstenar i broddhålen. Jag har i alla fall pluggat i helgen, men resten av tiden har slagits ihjäl i sängen med massor av avsnitt av 90210.
Jag hoppas att mina läsare har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, vad tråkigt =( Får väl hoppas det smälter undan tills han ska skos om. Är ju skitläskigt när de går utan brodd. Kul att du/ni köpt ny häst förresten =) Hoppas det går bra med honom.

2011-11-20 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0