Dressyr

Red som sagt dressyrlektion för Annica idag, Linus var superduperfin, faktiskt så fin att jag inte kan sätta ord på det, men det kändes ändå inte bra.
Förmodligen var det för att jag red med graman för första gången, jag har verkligen blivit en sån som drar mig för hjälptyglar och starkare bett osv, fick panik när jag skulle testa att rida Linus på pelham,
det åkte av på en gång kan jag säga...
Jag vill klara allt själv, annars känns det skitsamma, nu hade jag gramanen lös i traven och använde den bara i galoppen för att han blir så stark, men ändå...
Jag är faktiskt arg på mig själv för att jag inte kan se det positiva i situationer ibland, men jag hade en bra känsla i magen iallafall, det är det viktigaste.
Imorgon får ni bilder från idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0